duminică, 22 iunie 2008

Puricele are inima?

Ar fi fost pacat ca numai pentru ca i-am indicat eu victoriosi sa piarda rusii acest joc. Abia astept o finala Rusia - Turcia scor final 4-3. Nu s-au mai inscris sapte goluri intr-o finala de turneu mondial sau european de pe vremea cand stiau ungurii fotbal. Asta nu ca as tine cu turcii, dar astept exceptia de la regula nemteasca. S-a terminat sfertul de finala de jumatate de ora, privirea imi aluneca pe langa tastatura la ecranul plasmei (pardon, LCD-ului) cu partida din campionatul Braziliei, Sao Paolo - Sport Recife. Alt fotbal, alta plamada, alti bani. Mult mai putini decat in Europa. Ma uit pe clasamentul FIFA si vad: locul intai Argentina, locul doi Brazilia, locul trei... ce mai conteaza. La Basel s-au jucat efectiv 73'31". S-a sutat la poarta de 54 de ori. De 19 ori din interiorul suprafetei de pedeapsa. Cele mai multe suturi, 10, i-au apartinut lui Sneijder, apoi Pavliucenco, 6. Tot 19 expedieri au gasit cadrul portii. Parerea mea este ca nu repede vom mai vedea un asemenea joc.
Capsunari sau criminali
Numai pentru ca unii ne numesc intr-un fel si ceilalti in alt fel nu ar trebui sa bag acest meci (Spania - Italia) in seama. Dar pentru ca, acum vreo opt-noua luni, dupa tragerea la sorti, am afirmat ca din grupa noastra nici una din cele patru combatante nu va ajunge in semifinale, ma vad nevoit sa merg pe mana ibericilor. Pe de-o parte, iar pe cealalta parte Pirineii sunt mai inalti decat Apeninii. Asa ca "Ole!"

Niciun comentariu: