miercuri, 1 martie 2017

Ocna Şugatag - relaxare şi tratament

   Dacă, atunci când v-am povestit despre un loc drag mie din Maramureşul istoric, un loc aflat la confluenţa dintre peisajul mirific şi patina istoriei, m-am referit cu precădere la omul care parcă defineşte aceste locuri, Pop, Asul din Deal, acum am intenţia să vă canalizez atenţia asupra unei alte fiinţe care sfinţeşte locul: Rodica.
   Am auzit despre ea încă din anii trecuţi dar cum cu credulitatea stau cam prost m-am folosit de replicile moderne ale celor leneşi: "las-o pe mâine" şi "merge şi aşa". Uite că nevoia te educă. Genunchii mei care de câţiva ani mă cam şicanează, în ultima lună au refuzat să-mi răspundă la comenzi. Ba, mai mult: au transmis creierului meu o senzaţie de durere de-a dreptul insuportabilă. M-am tratat la fostul primar, după care, l-a indicaţiile lui, am căutat o zonă unde mă simt bine: Ocna Şugatag.
   Mai cu vorba bună mai din bunăcuvinţă m-am lăsat purtat la doamna Rodica. trebuie să vă spun că nu-mi pare rău. În afară de faptul că este o persoană agreabilă, Rodica, este, împreună ca aparatele ei sofisticate, un înger pentru articulaţiile mele. Vorba multă, sărăcia omului! Căutaţi-o!
   Str. Bradului nr 2A, Ocna Şugatag, tel: 0741472110, e-mail: flutar.rodica@yahoo.com

Niciun comentariu: