luni, 21 decembrie 2009

Aeroportul din Budapesta

Niciodată n-am reuşit sa-i reţin numele. E ceva care începe cu F şi se termină cu y. De fapt nu e singurul căruia nu-i reţin numele. Stau de vreo patru-cinci ore aici şi mă gândeam la transmisiile televizate cu cei care au aşteptat după o cursă şi peste 24 de ore. De fapt pasagerii unei curse de Londra au fost trimişi adineaori la culcare într-un hotel de prin împrejurimi.
Drumul meu se îndreapta spre Madrid. De fapt şi de acolo îmi iau tălpăşiţa în cursul zilei de mâine să-l prind Pe Moş Crăciun în fustiţă si cu ghirlande de flori tocmai pe plaja Bavaro în Republica Dominicana. Am auzit că anul acesta nu se opreşte prin România că n-am fost serioşi. Ne-am ocupat mai mult de campanii electorale decât de muncă şi distracţie şi Moşului asta nu i-a prea i-a fost pe plac. Dacă vă grăbiţi să-mi trimiteţi doleanţele poate vă mai găseşte şi vouă câte ceva. Şi aşa mă aştept să primesc doar rămăşiţe.
Vă las că trebuie să-mi anunţe avionul...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ferihegy