marți, 1 martie 2016

Drept mulţumesc

   Drept mulţumesc iubito îţi spun că fiecare fir de nisip, perfect sau imperfect, din clepsidra ultimelor patru decenii, a fost însoţit de un fir de nisip, perfect sau mai puţin perfect, din clepsidra vieţii tale!
   Drept mulţumesc copile îţi spun că oricând poţi să-mi dai un sugestie astfel încât ţie să-ţi meargă mai bine.
   Drept mulţumesc celor ce trecutul şi trecuţii ne-au adus ca rămurele pe acelaşi arbore genealogic le doresc să fie mai prudenţi în faţa încercărilor şi mai deschişi în faţa fericirii.
   Drept mulţumesc celor care mi-au cerut o dată un sfat le spun că poate sfatul meu a fost uneori bun, dar important este ca alegerile lor în viaţă să fie cele bune.
   Drept mulţumesc celor ce le-am cerut un sfat să ştie că le-am cerut sfatul pentru că am avut încredere în ei.
   Drept mulţumesc tuturor celor pe care i-am îmbrăţişat le spun că nu am făcut-o gratuit.
   Drept mulţumesc tuturor celor care le-am strâns mâna încerc să-i încredinţez că respectul meu este însoţit doar de gânduri pozitive.

Niciun comentariu: