joi, 29 octombrie 2020

A fi indicativ prezent

    Sunt consternat, speriat și intrigat în același timp. Ești expus la tot felul de informații contradictorii. Este cvasi imposibil de a pătrunde în adevărul fiecăruia dintre noi pentru a forma un adevăr general real. Suntem norocoși unii dintre noi care credem că înțelegem fenomenul și acționăm în consecință? Sunteți creativi în a reduce posibilitatea de multiplicare a capetelor balaurului? Sunt creduli și prost informați sau reticenți și neinformați? Iacă! Am reușit să conjug verbul a fi la indicativ prezent fără a elucida vreo necunoscută. Afirmațiile sunt goale de soluții iar întrebările sunt declamatoare.

   O nouă etapă. Etapa a noua. Din nou în derbiul etapei sunt cei care Fac Ce Spune Becali. Apropo! Le merge prea bine. Trebuie să-i vină o idee lui Becali să mai încetinească acest mecanism care funcționează la parametri aproape de ideal. Să facă ceva... să scoată un șurub de pe undeva... Ce-ar fi să schimbe antrenorul? Unde e Târgoviștea? La Ploiești desigur. Din superstiție probabil latifundiarul a programat meciul tot luni, ultimul al etapei. Până nu se face modificarea de care vorbeam clubul din Ghencea (Pipera desigur; iar am greșit) rămâne favorit și vom vedea multe goluri.

   După capul meu al doilea meci ca importanță este cel de la Botoșani unde se întâlnesc două vecine din partea superioară a clasamentului. Dacă Botoșaniul a confirmat părerea înălțimii noastre (un metru și ceva) despre ea, UTA s-a strecurat felin în TOP 6 cu doar trei meciuri din opt decise. Tare mă tem că n-or prea fi jucători care să trimită mingea dincolo de linia porții.

   Jocurile de la Clinceni și Sibiu (scuzați-mă că alătur pe aceeași pagină aste două citadele ale culturii românești; să nu-mi spuneți că localitatea Clinceni nu e citadelă că nu vă cred; are Academie) au o doză destul de ridicată de interes, echipele mai bine clasate, Oltul Sf. Gheorghe (locul 4), respectiv Știința Craiova (primul loc) jucând în deplasare. Probabil că una dintre ele va câștiga.

   Mă aștept ca în Gruia, duminică seară, locomotiva fotbalului românesc (indiferent de rezultatul jocului din etapa a doua a cupelor europene, rezultat pe care nu-l cunosc când scriu aceste elucubrații) să tragă după ea o garnitură cu vagoane doar de clasa întâi și să învingă lejer pe găzari. Mă refer la găzarii din Ardeal nu cei din Prahova. Ăia năclăiesc păcura cu apă rece prin smârcurile eșalonului secund alături de Rapidulețul meu.

  Un regal de goluri aș dori la Iași unde Andrei Cristea, Gabi Iancu, Kevin Luckassen și Juan Pablo Passaglia au rămas cam datori în ultima perioadă. Bată cine o putea, numa' goluri de-om vedea! 

   În ultimele două jocuri (primele programate, vineri) se fuge de retrogradare. Argeșul cu Voluntari și Dinamo cu Astra vor obține fiecare cel puțin un punct dar mai degrabă toate trei. Ăsta e trendul la Pitești și nevoia în Ștefan cel Mare. Cum se spune Ștefan cel Mare pe spaniolă?

Niciun comentariu: