luni, 15 iunie 2009

Turul judetului Satu Mare

Au fost cam lungi sarbatorile. Nici n-am mai stiut parola. A trebuit sa-mi resetez nu numai parola veche ci si metehnele. Sper ca incet, incet sa reveniti pe ecest blog. Asta depinde daca voi reusi sa va captez atentia cu informatii interesante. Gata cu scuzele. Promit ca in viitor, daca mai fac pauze sa le anunt in prealabil.
S-a terminat un campionat (Liga noastra cu nr. 1 din sportul cel mai mediatizat), o cupa a Romaniei (am scris "cupa" cu "c" intentionat si sunt convins ca ma intelegeti de ce); s-a incheiat un sezon al sporturilor de iarna si un "Il Giro"; au fost nenumarate povesti glorioase si/sau emotionante scrise de sportivi si proslavite de gazetari; au fost si implicari ale politicului in sport (nu neaparat pozitive). Multe s-au intamplat si eu am tacut. A intervenit nevoia de relas la inceput, criza mai tarziu (mai ales panica nesanatoasa ce a cuprins mediul economic) si lenea de o buna bucata de timp.
Pentru astazi vom vorbi despre fotbal. De fotbalul satmarean. Poimaine, miercuri, o echipa satmareana de fotbal va pasi din nou pe gazon intr-o competitie oficiala de seniori organizata de FRF (de un an de zile ne-am rezumat doar la cele patronate de AJF). Nici macar Cupa Romaniei nu ne-a scos din mocirla.
Asadar campioana judetului nostru, Turul Micula, va incerca in meciul de baraj ce va avea loc in localiatatea bihoreana Marghita de la ora 17,30, sa depaseasca (in timpul regulamentar, dupa prelungiri sau chiar dupa lovituri de departajare) campioana Salajului (ceva de prin Simleul Silvaniei) prentru a promova in Liga a III-a. Sper sa va spun parerea mea despre acest meci ca martor ocular.
Joi, in sedinta ordinara a Consiliului Judetean s-a pus problema printre altele (gen disputa PDL - restul lumii in ceea ce priveste fondurile de rezerva, situatia drumurilor din judetul nostru, aniversarea a 50 si ceva de ani ai lui Tavi Bud sau numirea lui Varga in nu stiu ce functie la care 7 consilieri ai judetului nostru nu au stiut procedura de vot) a implicarii lui Arpi si ai lui in sustinerea echipei. Bineinteles prin cedarea acesteia judetului si mutarea pe stadionul Olimpia. Nu ma pazesc sa-l parafrazez pe confratele Romulus Boitor: "Oare la cum cota afara ii voie sa joci fotbal acolo?"
Pe maine.

Niciun comentariu: