miercuri, 19 august 2009

Soaptele latifundiarului

Cine a avut urechi sa auda a auzit. Cine a avut ochi sa vada n-a vazut pana acum nimic. Atunci cand plangeau sufletele atator sustinatori din tara cand vedeau cum le este furata echipa lor cea mica de grandomanii din Bucuresti, numai pentru ca astia aveau bani si nu atat bani cat "tecere", comisiile nu prea se (auto)sesizau. Acum doar li s-au parut maharilor ca echipele lor nu mai castiga asa usor si urla ca din gura de sarpe ca sunt crunt furati. E drept ca s-au mai facut greseli si impotriva lor, dar aceste greseli nu au fost ca urmare a unor gesturi deliberate ale arbitrilor.
Era o regula inainte pe care toti arbitri "batrani" o respectau cu strictete: "Sa nu gresesti niciodata impotriva echipelor mari!". Asa ca toate greselile de arbitraj se contabilizau in clasamente in defavoarea celor mici. Atentie! Acesta nu este un mesaj comunist, ci unul anticoruptie, ceea ce pentru unii este acelasi lucru. Acum, cand brigazile au intinerit, acest slogan nu mai este litera de lege si se mai fac greseli si impotriva lor. Asta nu pot suporta unele mentalitati malformate.
* * *
Etapa care a trecut am "citit-o" destul de bine. Nici mie nu-mi vine sa cred ca mi s-au adeverit aproape toate elucubratiile. Chiar si cele nescrise mi s-au adeverit. N-am avut curaj sa astern pe ecran frica din san precum ca Rapiduletul iar va juca bine, pe alocuri incantator, dar va pleca cu desaga goala.
(Din pacate am continuat aceasta postare, dar, din motive independente de mine, ceea ce am scris nu s-a si editat. Deoarece nu sunt in stare sa scriu acelasi lucru de doua ori voi lasa pe fiecare cititor in parte sa se aventureze in lumea gandurilor mele)

Niciun comentariu: