duminică, 21 martie 2021

Mobilier personalizat pentru casa și afacerea ta

   Nu multe sunt firmele care au mobilitatea de a se adapta la cerințele clienților fără a ține cont de șabloane, stereotipie sau reguli. Am întâlnit la ERDFA un colectiv clădit pe deschidere la nou, la performanță și la calitate. Am avut impresia că sunt studiat în timpul primelor întâlniri astfel încât atunci când mi se va face un proiect acesta nu doar să-mi placă ci să-mi fie și util, nu doar să umple un gol (cameră, bucătărie, baie, birou, unități comerciale...) cu un design plăcut și modern, ci să aibă și un coeficient de funcționabilitate optim.

   Afacerea ERDFA a pornit în 1998 ca toate afacerile care se bazează pe trăinicie și al cărei viitor se bazează pe respectul față de client. A pornit cu pași mici, învățând din fiecare experiență, cumulând fiecare reușită, înlăturând sau îmbunătățind fiecare piesă de care clientul nu a fost mulțumit. Nu s-a axat pe boomuri economice, pe materiale de calitate superficială sau pe personal operațional (muncitori în limbajul nostru comun) de conjunctură. Scopul principal a fost ca „înălțimea sa” clientul să fie mulțumit nu numai la preluarea comenzii ci și după 10 sau 25 de ani, astfel încât nu ciuda să-l readucă pe beneficiar înapoi ci încrederea.

   La sfârșitul mileniului trecut primele piese de mobilier au fost cele pentru bucătării. Atunci Ambruș Solomayer, antreprenorul despre care este vorba în povestea noastră, a obsevat că același spațiu, cu aceleași resurse financiare și în același scop, zece clienți vor dori zece tipuri de mobilier diferite. Așa și-a canalizat eforturile pentru a crea mobilă personalizată nu numai pe nevoile ci și pe caracterul, mentalitatea și personalitatea clientului.

   Pentru desăvârșirea acestui efort avea nevoie de doi factori de bază pe lângă care alți parametri puteau conlucra. Cei doi factori principali detectați sunt colectivul și mașina-unealtă. Procedând la perfecționarea continuă atât a colectivului cât și a mașinilor-unelte, Ambruș Solomayer a obținut exact ceea ce și-a dorit - clienți fericiți. Pe lângă acești clienți mulțumiți, omul nostru de afaceri a mai obținut ceva: nototrietate. Calitatea și diversitatea mobilierului executat de atelierul (la început) și fabrica lui i-au creat un prestigiu care nu avea cum să nu-i aducă alți și alți clienți.

   Cu timpul, ca furnizor al unei importante societăți germane cu punct de lucru la Satu Mare, au început lucrările la mobilier pentru export. Clienți importanți din Franța, Germania, Olanda sau Marea Britanie au apreciat și multiplicat numărul și diversitatea comenzilor asfel încât a trebuit să diminueze considerabil preluarea comenzilor de la clienți autohtoni.

   Pandemia a avut un efect distructiv asupra comenzilor venite de peste hotare. Acestea, cum spuneam, se bazau în principal pe un furnizor străin, furnizor care și-a închis pentru o perioadă porțile la Satu Mare. Dintr-o discuție amicală cu domnul Solomayer am înțeles că nu poate spune că duce lipsă de comenzi, dar ar mai încape.

   Sătmărene! Ținând cont de cele expuse mai sus cred că e timpul să-ți arunci ochii prin cameră, bucătărie, baie sau birou. Să arunci ceea ce s-a stricat, îmbătrânit sau demodat și să înnoiești cu frumos, modern și mai ales util, fără a face rabat de la calitate.

 

 

 

 

 



Niciun comentariu: