joi, 25 martie 2021

Stanca sta-n castan ca Stan

       Vorba lui Mutu „Cine n-are tineri să-i inventeze”. Cât pe ce să câștigăm miercuri seară. Cu Țara de Jos. Cred că am fi meritat. O așa organizare a jocului pe faza defensivă n-am văzut de pe vremea lui Lucescu. Mircea Lucescu. La Corvinul Hunedoara. Toți copiii ăia de-au ajuns canguri știau când intrau pe teren și ce vaccinuri au făcut adversarii când erau bebeluși. Și acum la fel. Nici nu se-ndrepta mingea către un adversar că românul de lângă el știa cum va face preluarea. După mai bine de o oră de joc s-au lăsat păgubași neerlandezii. Au obosit mental. Nu mai  aveau  curajul să ceară mingea.

   A fost momentul când au ieșit ai noștri la joc. Ciobănește le-am șters mizeria arahnidelor de la cheotoarea butului ceva mai devreme, arătându-le că nu toate zburătoarele au traiectorii rectilinii și nici tot ce scrie-n catastife ( transfermarkt) se aplică-n iarba hunilor. Apoi, i-am învârtit un pic pe roata Olarului până i-au dat lui Boboc toate mingile să le-arunce-n largul Marin sau spre reinventatul Ganea. Măi ce copii! Vlad, cu excepția golului primit când ori ațipise, ori i-au  îmbătrânit efemer genunchii, a înțeles perfect fiecare fază fiind de fiecare dată prezent la întâlnirea cu sfera buclucașă.

   Haruț și Pașcanu pe linia de fund au oferit siguranță coechipierilor, Moruțan și Mățan au produs nesiguranță adversarilor și uite-așa ne-am procopsit cu un punct. Deja visez cum vom bate gazdele și-i încurcăm pe saxoni. Nu știți? Cu 5 puncte mergem mai departe?

   Ce-o fi deseară? Voi deja știți. Io când debitez aceste elucubrații habar n-am cât de sus am urcat în clasamentul  preliminariilor pentru Qatar. Rădoi are sau n-are motive să spere? Pandemia i-a pus ori ba bețe-ntre spițe? Chestia este că și la copii și la ăștia mai mari tot de nemți dăm într-un final. 5-1 pe Giulești! Ce timpuri!? Oare mai e posibil?

   Om trăi ș-om vede la revedere!

 

Niciun comentariu: