miercuri, 24 septembrie 2008

25 - 25

Daca era 50 - 50 spuneam juma/juma. Asa, cum sa-i spunem?
Lume buna: Prefectura, DJS, patroni, directori, consilieri... Lume multa: trupuri, galerie, rude, eu... Vedete: Tomori, Birtalan, Savlovschi, Ardelean, Mates, Ferent, Ianos si Barna Olah, Varga, Sepesi, Nagy si Copceac deoparte, "portaru'" si Babici de cealalta... Oficiali: arbitri, observatori, presa, jandari, cadre medicale, crainici, stergatori de parchet umed...
N-am ajuns decat la 7-7 in sala. Pana in preajma pauzei am urcat la 16-11. Aici parca s-a ovalizat semicercul. Ala de i-am zis "portaru'" a tras fermoarul, s-a uns cu magnet de mingi si i-a hipnotizat pe albrosii. Tomori nu mai atingea mingea decat dupa ce aceasta mangaia plasa din spatele lui. N-ar fi fost mai bine sa-l hodineasca o tara. O alta chestie care m-a deranjat a fost faptul ca avand doi jucatori in plus ai nostri au incercat poarta de la 10-11m.
Nu este handbalul pe care il vedem la televizor, dar nici pseudohandbalul din anii trecuti. Promit ca am sa mai merg.
Sa nu uit de Babici. N-am mai vazut de cand sunt un pivot asa gras. Cu fundul mare, tromboza la picioare, privire de bestie si inima de leu, a fost cel mai bun de pe teren.

2 comentarii:

Anonim spunea...

azi ce au facut handbalistii? au jucat la odorhei.

Gruita spunea...

Pentru Cipri
Au castigat cu 37 la 23