marți, 14 august 2018

Să trăiți, am înțeles!

   Am înțeles că Dragnea vrea să scape de pușcărie.
   Am înțeles că PSD vrea ca la alegerile următoare (nu astea care bat la ușă) să se impună. Știe că acum n-are nici o șansă și pregătește plebea pentru a fi nemulțumită de cei care vor urma acum. Pe scurt cei care vin sunt obligați să ia niște măsuri nu prea populare ceea ce va duce la un val de nemulțumiri al celor obișnuiți cu acțiuni populiste și promisiuni. Promisiuni ce nu se pot onora decât cu sacrificarea conștientă a viitorului generațiilor de mâine (tinerii care ne părăsesc) și mai ales de poimâine (copiii pe care nu-i va mai primi nimeni din Europa pentru că nu vom mai face parte din ea, decât geografic).
   Am înțeles că președintele e prea slab pentru că are bube. El pretinde că n-are. Cine ne-ar putea edifica tace. Vorbesc doar cei care au interes de-o parte sau de alta a conflictului. Nimeni credibil. Are, n-are, tot slab e. Uneori lasă impresia că este dispus la compromisuri doar pentru a-și salva un nou mandat.
   Am înțeles că în PNL nu există coeziune.Că dreapta lui Orban nu prea se întâlnește cu dreapta lui Blaga. Că epurarea din interior nu ar fi fost tocmai încheiată și că mulți parlamentari votează cot la cot cu puterea pentru avantaje personale sau de grup restrâns.
   Am înțeles că bătrânul lup chior cu joben ar parca un pic. Nu fiți convinși. Ne vom mai bucura și vom mai pătimi datorită și din cauza acțiunilor lui.
   Am înțeles că USR și Cioloș vor același lucru dar nu cad de acord. Eh! Fiecare cu orgoliul și pretențiile lui.
   Le-am înțeles pe toate acestea dar nu sunt de acord!
   Vreau ca Dragnea să pătimească pentru tot ceea ce a făcut poporului român (vom mai suferi consecințe mult timp...). Vreau ca PSD să devină stânga de care are nevoie românul de rând. Vreau ca președintele să pună piciorul în prag atunci când abuzurile se ridică la rang de normalitate. Vreau ca PNL să aibă puterea de a oferi investitorului în general și investitorului român în special posibilitatea de a crea locuri de muncă normale cu salarii normale. Vreau ca partidele mici (USR, UDMR, PMP, ALDE și cine or mai fi...) să aibă posibilitatea de a îndrepta derapajele spre stânga sau spre dreapta ale puterii de conjunctură.
   Vreau ca niciodată să nu mai fim conduși de inculți gen Dăncilă, infractori gen Dragnea sau Năstase, rusofili gen Vâlcov sau Iliescu pe deoparte și prin extensie (dar cu rezerve) oameni ca Băsescu, Constantinescu sau Johannis pe de alta.
   Am înțeles că iar vom alege răul cel mai mic! Sau...
  

Niciun comentariu: