sâmbătă, 19 aprilie 2008

Na-ti-o stramba ca ti-am dres-o!

Am schimbat putin populara locutiune verbala tocmai pentru ca ceea ce urmeaza nu este chiar o mostra de blog.
Aproape toti cei care ma cunosc stiu ca sunt rapidist. Toti cei care m-au intalnit in ultima saptaman au ajuns la concluzia ca ceva s-a schimbat la mine. Nici eu nu aveam vreo explicatie, dar un pseudoarticol inserat in www.rapidisti.ro m-a facut sa cred ca totul mi se trage de la seara de duminica trecuta de pe stadionul din Gruia. Nu am fost la meci cu toate ca aveam acreditarea in buzunar. A ramas neutilizata ca si cea de la CM din Germania '06. Respectivul pseudoarticol se referea la o declaratie a lui Gigi Corsicanu' (autoimpaunat mahar al galeriei Rapidului) precum ca bine au facut jucatorii ca au lasat-o mai moale si au dovedit ca urasc Steaua. Dintro data am devenit irascibil si am comentat acel articol in subsolul acestuia (ceea ce va invit si pe dumneavoastra sa faceti cu acest articol, daca sunteti sau nu de acord cu el). M-am gandit sa citesc si selelalte comentarii (ceea ce si voi puteti face in subsolul acestei pagini dand click pe comentarii) si am avut placuta surpriza sa vad ca marea majoritate a comentariilor erau pertinente si se apropiau de al meu.

Iata cateva exemple:
Mihai
"... spiritul Rapidului nu inseamna sa urasca Steaua..."
borges-olive
"... e mai important sa fi inainte de toate RAPIDIST,..., decat sa fii anti- oi, anti- caini, etc..."
ZEVE
"... cunosc spiritul Rapidului de la ursitori si din perioada interbelica, dar la momentul actual nu prea mai seamana cu ceea ce a fost..."
arthur
"...daca mai continua cu ura asta viscerala pentru Steaua se strica tot spiritul competitiei si spiritul rapidist..."
iulian (comentariu vadit ironic pe tot parcursul sau)
"... spiritul Rapidului inseamna sa impiedici rivalii sa castige titlul, nu sa castigi tu... sa nu participe la Liga, nu sa participi tu,...; ...mi-e rusine..."
fan Rapid
"...imi este rusine..., mare rusine... ...ca au facut asa ceva..."

Interesante au fost si insertiile unor membri ai altor galerii:
Alexandru I. (fan stelist)
"...respecte sincere jucatorilor adevarati (n.r. - se refera la antenumitii Culai Lupescu, Rica Raducanu, Dan Coe...) si suporterilor adevarati, indiferent de culoarea tricoului..."
dinamo
"...ati intrat in aceeasi oala cu tata jan, netzoiu si toti blatistii; lumea va considera o echipa de suflet, frumoasa..., dar se pare ca nu mai e chiar asa..."

Am incercat sa pastrez ortografia si punctuatia originala, dar nu peste tot mi-am permis. Semnaturile lor (pseudonimele), le-am pastrat intacte. Narcisismul meu nu-mi permite sa va vaduvesc si de propriu-mi comentariu, de data aceasta integral:
"Corsicanul nu e rapidist. Corsicanul este doar seful unei gasti, bande sau cum vreti voi sa-i spuneti. Jucatorii sunt pe teren sa joace, iar suporterii sa-i sustina. Daca exista un Becali nu este neaparat sa existe si antiBecali.
In politica pentru ca exista UDMR s-a infiintat Vatra Romaneasca. Ce frumoasa denumire ar fi fost pentru o fundatie culturala..."

Niciun comentariu: