duminică, 7 decembrie 2008

Mangusta si serparul

Sa nu-mi spuneti ca sunt cam acelasi lucru. Adica amandoi mananca serpi. Am sa va spun ca una are patru picioare si celalalt numai doua. Am sa va mai spun ca una are opt litere iar celalalt numai sase. Am sa va mai spun ca una e foarte tanara, iar celalalt a constatat ca a imbatranit. Am sa va mai spun ca una a devenit campioana mondiala, iar celalalt isi aminteste ca a fost chiar si campion olimpic. Am sa va spun ca mangusta a vrut o viata intreaga sa devina serpar, iar serparul o are de acum ca idol pe mangusta.
Manny Pacquaio la batut portocal (am vrut sa spun mar) pe Oscar de la Hoya. Las Vegas-ul a gazduit asta noapte lupta secolului. Boxul de cea mai inalta calitate pe care l-am vazut vreodata s-a desfasurat doar pe parcursul a opt reprize, dar ce box. Am admirat pana si barbatia cu care a recunoscut mexicanul infrangerea in fata thailandezului. A fost o recunoastere logica a valorii superioare a adversarului. La sporturile de contact nu este ca la celelalte sporturi unde trebuie sa mori, in ghilimele, decat sa te dai batut. Aici este vorba de sanatatea, de viitorul si de caracterul sportivului. Un adversar mult mai bun la un moment dat trebuie recunoscut si respectat. Este posibil ca revansa sa aiba alta soarta. Drept e ca aceasta lupta nu va mai avea o revansa. Serparului a inceput sa-i cada penele, iar mangusta are pielea inca lucioasa.

2 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

1. e pacquiao
2. filipinez

altfel fain scris :)

Gruita spunea...

Sorry! Ai dreptate.