joi, 17 august 2023

Sâc sâc!

    Am revăzut cele 14 goluri din cele 5 meciuri (frumoasă medie) disputate din etapa a cincea și cred că cel mai frumos gol l-a dat tot Rapidul. Corner, deviere Iacob, cap Oaidă impecabil la rădăcina barei. O frumusețe (sâc!)! Din păcate a fost în propria poartă, dar trebuie să remarcăm că a fost singurul șut plasat al rapidiștilor. Celelalte n-șpe șuturi au nimerit portarul advers. Lăsând gluma și frustrarea la o parte să spunem că mi-a plăcut foarte mult al doilea gol al Craiovei la Iași. Mai mult pasa lui Mitriță, dar și realizarea impecabilă a lui Ivan. Jumătate din cele 14 goluri au fost înscrise de craioveni: juveții trei, oltenii (sâc!) patru.

    Câte două victorii au obținut atât gazdele cât și oaspeții. Celălalt meci (încheindu-se cu emoții dar pe drept) la egalitate. „48” - Voluntari 3-1 (0-1 după minutul 21); Oțelul - „U” 1-1 pe final; Poli - Univ. Craiova 1-4 prin furci caudine cu ieșenii pe post de romani; Rapid - Petrolul 0-2 mizerabilă pomană; Dinamo - Botoșani 1-0 în sfârșit (de meci, de adevăr și de etapă).

    După calificarea lejeră a Farului în Liga Conferinței ne îndreptăm spre o etapă a șasea fără mari derbiuri, poate doar cel local să catadicsească ceva interes. La o privire sumară, așa în diagonală, se pare că gazdele sunt favorite în majoritatea partidelor, dar prea ne-am înșelat de multe ori. Studiind mai atent combatantele s-ar părea că surprizele nu prea ar fi surprize. Singurul meci cu adevărat dinainte câștigat pare a fi al celor ce Fac Ce Spune Becali. Și Farul a crezut la fel!

    Sepsi - Hermannstadt (luni, ora 18,30) Derbiul etapei! Îmi veți spune după terminarea etapei dacă am ales inteligent acest meci ca derbi al etapei sau e doar un moft. Păcat că este programat într-o zi și la o oră nepotrivite. Dar să ținem totuși cont că secuii vin după o deplasare de peste 3000 de km.

    Univ. Craiova - UTA (vineri, ora 21,30) Poate vi se pare ciudat că dau prea multă importanță acestui meci, dar ceva mă face să cred că Rednic și ai lui vor juca iarăși bine. Dacă se întorc cu punct(e) vom vedea.

    Petrolul - „48” (vineri, ora 18,30) Poziția celor două echipe în clasament mă face să ridic meciul de deschidere al etapei la rang de meci important. Sper că nu m-am pripit.

    „U” - CFR (luni, ora 21,30) De data asta țin cu studenții. Vreau să-mi aducă aminte de un Ivansuc, de un Anca, de un Câmpeanu (Remus), de un Adam sau, mai de curând, de un Sabău și de un Cociș. Pe Sepsi nu l-am prins apărând. S-a născut prea devreme. De partea cealaltă, CFR-ul, chiar dacă s-a născut doar cu un an mai târziu, adică în 1907, nu a apărut în fotbalul mare decât în ultimii 40 de ani.

    FCSB - Poli (duminică, ora 21,30) Ar trebui să fie cel mai liniștit meci al etapei. Nu și anost. Incursiunile atacului bucureștean în tranșeele moldave vor lăsa precis urme. Depinde și de ce spioni vor avea urmașii lui Ștefan (nu Pinalti ci ăl Mare) prin Pipera. Aș comenta mai multe dar acest meci depinde și de cum se întorc roș-albaștrii de pe tărâmurile tragicului Hamlet, fiul Gertrudei și al lui Claudius.

    Voluntari - Dinamo (sâmbătă, ora 21,45) Burcă e mai bun ca Dună. Politic (vorbind) e mai sănătos decât masculul mierlei. Galeria dinamoviștilor există, spre deosebire de cea a gazdelor. Nu prea văd ce le-ar sta în cale alb-roșilor pentru a obține cea de-a doua victorie.

    Rapid - Farul (duminică, ora 18,15) Am ajuns și la Rapidulețul meu. Parcă niciodată nu l-am plasat așa de jos în Caricatura mea. Asta e! Atâta merită. Nici constănțenii din Ovidiu nu se pot lăuda cu cine știe ce rezultate prin campionat. Asta nu înseamnă că nu am putea fi martorii unui meci spectaculos, cu vreo cinci goluri.

    Botoșani - Oțelul (sâmbătă, ora 17) Cenușăreasa etapei. Chiar dacă este un derbi al Moldovei cele două echipe nu prea au arătat valoare. În special gazdele. Demiterea lui Croitoru și instalarea unui nou antrenor la botoșăneni, probabil Alexa, s-ar putea să-i creeze ceva probleme gălățeanului Dorinel Munteanu. Sau nu?

    Opriți războiul!

Niciun comentariu: