duminică, 4 septembrie 2022

Restaurant Crama Rustic - locul ideal pentru un chef de 50 de persoane

   Restaurantul „Rustic” nu-i chiar un restaurant. Crama „Rustic” nu-i chiar o cramă. Restaurantul Crama „Rustic” se află în Satu Mare dar nu chiar în Satu Mare. Situat pe strada Gorunului nr. 40, la ieșirea din Satu Mare spre Pădurea Noroieni, localul se află într-o zonă discretă, dar nu foarte depărtată de civilizație.

   Recent am fost invitat la un eveniment de seară, prelungit mult în noapte. În afară de bucuria pe care am avut-o alături de sărbătoritul acestui eveniment, Mădălin, și de familua lui, Zian și Fanny, persoane dragi mie, nu am avut cum să nu remarc ambianța deosebită creată nu doar de buna dispoziție a celorlalți invitați ci și de alte detalii care au concurat la aceasta: calitatea și diversitatea bucatelor, solicitudinea de care a dat dovadă personalul localului, muzica și, desigur, pălinca și vinul.

 


   Localul poate face fericiți pentru o seară cam 50 de persoane având și o curte interioară unde s-a amenajat o parcare cu o capacitate de circa 15 autoturisme. Poate că veți categorisi acest articol ca o reclamă. În parte aveți dreptate dar ce îmi place, îmi place. „Rustic” îmi place și probabil voi reveni cu plăcere. Aveți tot dreptul să mă contraziceți dar numai după ce faceți cunoștință cu „Rustic”.

Niciun comentariu: