joi, 28 iulie 2022

Interpretări etapa a II-a, program etapa a III-a

    După două etape desigur că nu putem trage niște concluzii dar cred că este bine să scoatem în evidență părțile pozitive și cele negative din debutul campionatului nostru de fotbal. Mă bucur că am constatat mai multe aspecte pozitive: partide mai spectaculoase decât cele disputate în debutul anului trecut; goluri mai multe, avem o medie de 2,5 goluri pe meci; spectatori mult mai mulți, normal după ce „U” și Petrolul au luat locul Clinceniului. I-am pierdut pe dinamoviști iar Sibiul și Mediașul au un echilibru din acest punct de vedere.

    Mioveni - Farul 0 - 2. Rezultat cât se poate de normal. Diferența de calitate a titularilor și a băncilor tehnice nu putea să născocească altceva. E a doua oară când mă impresionează Kiki în prima repriză și devine banal în a doua.

   Voluntari - Botoșani 0 - 1. Mă bucură rezultatul dar bănuiesc cu nu toate au fost normale în acest meci. Plecarea lui Tamaș (neplătit) și capul plecat al lui Ciobotariu (lui și câtorva jucători nu li s-au onorat bonusurile de performanță promise) mă fac să cred că în curând va interveni o ruptură.

   Sepsi - Argeș 4 - 0. Un alt rezultat normal. Atenție! Nu pentru că piteștenii ar fi jucat slab, ci pentru că Bergodi și ragazzi lui practică cel mai frumos și mai spectaculos fotbal la ora aceasta. Nici nu știu pe cine să remarc pentru că aș nedreptăți pe ceilalți.

   48 Craiova - CFR 3 - 1. La prima vedere pare o surpriză, dar nu e. Se pare că ceferiștilor nu le mai plac metodele lui Dan Petrescu și îl sabotează. Am văzut jocul CFR-ului de miercuri din Cupa Confederației cu echipa din Andora. Dacă ar fi fost 2 - 0 pentru gazde prin minutul 30 nu ar fi fost nici o minune după aspectul jocului. După pauză, ciudat, a intervenit arbitrul și le-a oferit victoria alor noștri într-un mod rușinos. Le-a oferit un 11m cu care au egalat, în loc de 11m pentru gazde a fluierat simulare și l-a eliminat (prin min. 50) pe cel mai bun jucător al gazdelor, care primise primul galben la celălalt 11m, inexistent. Până pe final comediantul a mai eliminat un jucător al gazdelor, de data asta corect, pentru agresivitate excesivă. Trebuie să menționez că meciul nu avut reluări de faze așa încât este posibil să greșesc.

   „U” Cluj - Univ. Craiova 1 - 1. Clujul merită acest punct pentru dăruire și public (nu au fost prea mulți la Mediaș din cauza Untold-ului). Oltenii ar fi meritat trei puncte pentru jocul practicat. Cine să mă mai înțeleagă? 

   Rapid - FCSB 2 - 0. Meciul Rapidului cu FCSB mă gândesc că majoritatea dintre voi l-ați urmărit, motiv pentru care am să mă opresc doar asupra arbitrajului conjudețeanului nostru Istvan Kovacs. De nenumărate ori am spus că un meci de fotbal (nu numai) nu poate fi condus de la un cap la altul fără greșeală. Eu în cei 21 de ani de arbitraj nu am reușit. Nici Istvan nu cred că a reușit vreodată. În meciul de duminică a avut 4 greșeli mai evidente. Câte două în favoarea, sau defavoarea, fiecărei echipe. Dacă la cele două greșeli care l-au vizat de fiecare dată pe Dugandzic (Rapid) nu l-a ajutat, inexplicabil, asistentul, ratarea unui avantaj clar în favoarea FCSB-ului în prima repriză, pentru mine este inexplicabilă. Important este că a recunoscut pe loc în fața roș-albaștrilor că a greșit.

   Chindia - Hermanstadt 1 - 1. Nu prea țin minte ce s-a întâmplat la acest meci ceea ce mă face să cred că a fost anost. Din partea a două echipe fără stadion propriu la ce te poți aștepta?

   UTA - Petrolul 2 - 0. E bine să căutați impresiile lui Tamaș după acest meci. Așa de bine caracterizează partida... O bilă mare, albă, pentru cele două galerii.

   Etapa a treia ne așteaptă după colț. Dubla întâlnire București - Craiova este punctul de interes, spațiul spre care se îndreaptă cele mai multe priviri dacă nu ești ardelean. De remarcat că FRF și LPF și-au regăsit ritmicitatea și toate partidele sunt programate cronologic de vineri până luni de la orele 18,30 și 21,30. Așadar luni seara avem FCSB - 48 Craiova, iar duminică seara avem Univ. Craiova - Rapid.

   Al doilea meci ca importanță (mai ales pentru curiozitatea mea) este partida din Gruia unde CFR întâlnește sâmbătă seara una din cele mai slabe echipe.

   Cam același lucru mă zgândăre și la jocul Voluntari - UTA (sâmbătă după-amiaza). Oare chiar Ciobotariu și-a luat gândul de la voluntăreni?

   Farul - Chindia, meci de unu solist, vineri seara. Nu vă îndemn prin asta să jucați la pariuri. După mine pariurile sunt un rău nenecesar. Poate o dată am să dezvolt ideea.

   Jocurile Argeș - „U” (vineri, în deschiderea etapei) și Petrolul - Sepsi (duminică, înainte de cină) au un ceva comun. Trei echipe de tradiție din fotbalul românesc și una care acum încearcă să-și ițească capul printre rădăcinile noduroase sper să ofere cel mai frumos fotbal săptămâna aceasta. Să câștige cel mai bun!

   Luni, înainte de derbiul de pe Arena Națională, la Mediaș, Sibiul primește vizita singurei echipe din Moldova. Care pe care.

   Opriți războiul!

  

   

Niciun comentariu: