marți, 17 iunie 2008

11 Contra 11

Olandezii au vrut. Am fost impotenti
Impresia mea este ca olandezii au alunecat de cate ori au putut, nu s-au sincronizat de cate ori au putut, au ratat interceptii de cate ori s-a putut, au pasat gresit de cate ori au putut si au faultat fara motiv de cate ori s-a putut. De cate ori s-a putut fara sa se faca de rusine, bineinteles. Tot impresia mea este ca romanii au alunecat de doua ori mai mult, nu s-au sincronizat de patru ori mai mult, au ratat interceptii tot de atatea ori, au pasat gresit de n ori mai mult si nu au faultat nici macar atunci cand trebuia. De cate ori s-a putut s-au facut de rusine! De neinteles. Finalul a fost normal. "Decat o asemenea echipa in sferturi mai bine sa nu ajungem pe prima pagina a ziarelor de scandal. Si asa astia (n.a. - adica noi, romanii) nu au cum sa-i bata pe spanioli. Asa ca..." Ma scuzati ca am interceptat gandurile lui Van Basten.
Cina in patru la Poesis
Astazi mizez pe rusi. De fapt am mizat si pana acum, dar nu tare m-au multumit. Nu sunt filosovietic. Pur si simplu nu-mi place fotbalul scandinav. Imi plac scandinavii la schi, la hochei, la curling, imi plac suedezele, dar nu-mi place dintre fotbalisti decat Larsson. Si el e prea batran. As vrea ca rusii sa ne arate in sferturi cum ar fi trebuit sa jucam in fata olandezilor. Cine tine un pariu ca daca rusii apuca sa joace cu olandezii, ii trimite acasa? Miza ar fi o cina in patru la Poesis. Primul inscris, primul servit.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ok. In sferturi OLANDA se califica in fata Rusiei.

Anonim spunea...

ai uitat gruita ca tu nu faci pariuri...tot timpu pierzi :)

Gruita spunea...

Poate imi place sa iau masa in oras