vineri, 13 iunie 2008

Jumatatea grupelor

Croatia - Portugalia? Nu cred.

Inca nu se terminasera jumatate din meciurile din grupe si deja cunosteam o echipa care se pregateste de optimi si una care isi face bagajele (ce prostie spun, doar e gazda). Acum, cand s-au terminat, se mai cunoaste o fericita. As spune surpriza pentru majoritatea, marturisesc spasit ca nu si pentru mine. O sa-mi spuneti ca a fost un accident pentru Panzeri. Eu cred ca nu. Asta nu inseamna ca nu vor ajunge in optimi, pentru ca nu cred ca austriecii sa poata pune probleme nemtilor. Nu se gasesc in aceeasi situatie ca in mondialele spaniole cand au pus de un blat si au timis meritoasa Algerie acasa. Dar in optimi...

austria devine Austria

Promit ca n-am sa mai apas niciodata anatema pe o echipa despre ai carei jucatori nu stiu nimic. Ausriecii insirati precum la imn mi-au dat o palma cu bocancii in stil de mitraliera pe care o resimt si acu, secvential. Felicitari! Am mizat ca dintre cele doua gazde Elvetia ar putea avea sanse la optimi, dar iata ca dupa disputarea a doua treimi din jocurile grupelor lor, helvetii raman acasa, iar tirolezii spera. De remarcat ca pana si polonezii mai spera in aceasta grupa. pentru a se califica, panii se roaga la Dumnezeu sa piarda nemtii in fata vecinilor lor, iar ei sa castige la scor in fata calificatilor. Aproape imposibil. Dar mai sti?

Seara patimilor si a patimasilor

(va las pe voi sa completati acest spatiu, eu ma rezerv in a scrie dupa..., e mai usor)

3 comentarii:

Unknown spunea...

ASTEPT PRONOSTICURILE

Gruita spunea...

Au fost 2-1 romania si 3-1 Olanda. Erau cat pe ce sa-mi iasa amandoua.

Unknown spunea...

PACAT CA LA PRIMA NU A IESIT PRONOSTICUL TAU