miercuri, 18 iunie 2008

Este ora doispe

Senzational
Celui caruia nu i-a placut aceasta noua "zbornaia" ii pot reprosa pareri preconcepute, rautate patriarhala si misoginism national (apropo de "Rusoaica" lui Gib). M-a incantat. Aseara cand le cantam in struna nu banuiam ca sunt in stare sa deseneze asa de frumos. Daca nu ar fi existat al doilea gol puteam spune ca insiruirea de pase terminata in plasa bietului Isaksson de la primul gol este o realizare, dar o realizare intamplatoare, ce se poate ivi o data la cincizeci de meciuri. Al doilea gol mi-a creat revelatia. Rusii sunt chiar favoriti in meciul cu Olanda. Noi de ce n-am putut juca asa? Intrebarea este retorica si Piturca nu ar raspunde niciodata la o asemenea gogomanie. "Cum adica sa atacam?" si-ar continua... "Blint!"
Nu am vazut jocul castanietelor, dar urmarind comentariul de pe site-ul UEFA si din modul de dezvoltare a scorului final, cred ca elenii au incercat sa mai spele din rusinea de a ceda Cupa Europei fara lupta, mai precis fara prezenta lor in sferturi. Spania, precum precedentele Portugalia, Croatia si Olanda, vazandu-se cu sacii legati la gura si caruta in drum spre moara, au folosit "ciurucurile". Faptul ca ciurucurile lor au salarii de cateva ori mai mari ca ale lui Codrea, D. Niculaie sau Tamas si comparabile cu ale lui Mutu sau Chivu, nu reprezinta un amanunt important. Esentialul este cand iti iei biletele la intoarcere. Cica a fost un suporter care i-a asteptat la intoarcere pe romani.
Seara latinitatii
Cel putin asa cred. De fapt eu vad deja o finala in care cei mai vestici latini se vor intalni cu cei mai estici ortodocsi. Si vor castiga rusii. M-am indragostit aseara de jocul lor. Stai(!), ca aici trebuia sa spun cateva cuvinte anglo-saxone. Le-am uitat. Sper ca nu mi-o luati in nume de rau. La provocarea de aseara am primit raspuns asa ca vreau-nu-vreau voi lua cina in oras. Cei care vor sa participe au si ei ocazia, dar pe banii lor. Sa fiu mai explicit. Joi, 3 iulie, Informatia Zilei ofera iubitorilor muzicii folk posibilitatea sa ii asculte pe cei mai buni "greieri" satmareni si cativa invitati speciali din Turda si Otelul Rosu. Intrarea este libera la ora 19,00, consumatia la restaurantul Miorita.

3 comentarii:

Anonim spunea...

fie-mi iertata indrazneala,cuvantul misogism s-ar parea ca nu exista ,,,poate doar unul apropiat care ar fi ,misoginism .Ca altminteri nu poate fi!

Gruita spunea...

Multumesc Mara. Am sa fiu mai atent.

Gruita spunea...

Dupa cum vezi m-am conformat.