duminică, 15 iunie 2008

A opta: nordul sau estul

Gol nedorit

O sa-mi spuneti ca a fost just golul lui David Villa. Poate aveti si dreptate, dar tare a s fi vrut ca Spania sa nu se relaxeze in ultimul meci al grupei. V-ati dat seama de ce desigur. N-as vrea sa intalnim in optimi o echipa proaspata. Pana una-alta ibericii mi-au cam dat pronosticurile peste cap. Credeam ca Rusia va fi echipa care defileaza prin ultima grupa. Acum mai ramane sa ne decidem pentru cine bat clopotele a despartire miercuri,dupa ora 24. Probabil pentru Suedia daca va exista o invingatoare. Daca nu pentru rusi. Curaj gaina ca te tai!

Cazacioc da, Zorba nu.

Campionii Europei pleaca spre sudu lalbastru. Sudul cu Paralia, Pireu, Skiatos si Meteora. Numai cu Atena nu. De parca intre Pireu si Atena ar fi vreo diferenta. Din punctul meu de vedere ma mir ca au reusit calificarea. Mai ales ca in primele trei meciuri din grupa calificarii nu obtinusera nici o victorie. In timp ce va scriu aceste randuri Demis Roussosl la Europa FM (sunt intre Zalau si satu Mare) isi canta hitul "Good by my love, good by!". Probabil grecul m-a vazut ce scriu si a vrut sa ma plagieze. Asta este! Cand esti supervedeta toti vor sa-ti cante in strune. De ca n-a interpretat "My friend the wind"?

Turcia sau Cehia

Mai sunt trei ore si incep jocurile si eu nu am apucat sa spun ceva despre ele. Ne asteapta un regal fotbalistic lipsit de faulturi,ambitii desantate si pasiuni exacerbate la jocul Portugalia - Elvetia si din contra la jocul Turcia - Cehia. Pe care il preferati? Eu cred ca ibericii lusitani vor marca de cel putin patru ori, iar cehii vor plange dupa Nedved. Si turcii dupa Hagi!!


Niciun comentariu: