duminică, 8 iunie 2008

Euro 2008 - Ziua secunda

Meci de Campionat Mondial
Serios. Ce sa caute un asemenea meci intr-un turneu final de Campionat European. Aici se strange elita Europei, nu Honduras, Noua Zeelanda sau Iran. Am crezut ca doar austriecii nu au ce cauta in Austria. Croatii astia ar avea de toate pe teren, dar se pare ca pe banca nu au antrenor. Bilic asta nu mi-a placut nici ca jucator. Mai ales dupa ce a provocat eliminarea lui Zidane mai abject decat Materazzi. Ce sa mai zic de arbitraj!? Se pare ca degeaba a indrumat Platini spre disciplinarea jocului. In afara de penalti, corect acordat dupa parerea mea, Vink asta nu a stiut tot restul jocului cum sa-si ceara scuze gazdelor. N-a dat un cartonas rosu, combinat din doua galbene, si a arbitrat in compensatie. Inca un amanunt. In nu stiu care minut un spectator (croat) a patruns pe teren. De remarcat buna cuviinta de care a dat dovada televiziunea care realizeaza transmisiunea de a nu focaliza imediat camerele de luat vederi pe incident. La noi vreo cinci minute s-ar fi comentat incidentul si a doua zi ar fi aparut poza in ziar in loc de cea a golului. O palma data exhibitionistilor. Comentatorul a avut ineptia de a se intreba cum de nu l-a vazut regizorul transmisiei. Bun venit CIVILIZATIE!
A castigat Polonia
Dupa ce mi-a citit blogul Mihai Ghenceanu m-a atentionat ca nemtii sunt germani si germanii joaca cum joaca si la sfarsit ridica trofeul. Tot nu l-am crezut. Dar trebuie sa recunosc ca au meritat victoria. Chiar daca primul gol a fost din ofsaid si nu numai Ghencii este filogerman, ci si comentatorul si il mai banuiesc si pe asistentul de pe partea cu pricina, lesii nu au indraznit destul pentru a merita macar un egal. Vorbesc de lesii din tabara polona, pentru ca cei din tabara germana au fost magistrali. Cu siguranta nu mi-au citit blogul pentru ca altfel precis erau schimbati in prima repriza. In ceea ce priveste titlul se refera nu numai la nationalitatea autorilor golurilor si a paselor de gol, ci si la nationalitatea lui Robert Kubica, primul est european care castiga o cursa de Formula 1. S-a intamplat tocmai la Montreal.
Romania - Franta 2-1
Prin definitie mie nu-mi prea ies pronosticurile asa ca o sa batem cu 3-1. Spun asta pentru ca in Franta, chiar in capitala ei, la Roland Garros, doua romance au disputat finala de simplu junioare. A castigat in trei seturi Constanta in fata Craiovei, adica Simona Halep in fata Elenei Bogdan, cu 6-4, 6-7(3), 6-2. Si cand te gandesti ca aceasta competitie este deschisa fetelor de pana la 18 ani, iar Simona si Elena inca nu au implinit 17...
Oare olandezii, oare italienii...
Un meci cheie in ceea ce ne priveste, meci a carui tensiune va creste si din faptul ca la acea ora se va cunoaste rezultatul din meciul Romaniei si bineinteles, va influenta mintea celor direct implicati.

6 comentarii:

Anonim spunea...

pronosticul meu: 2 meciuri de X.

Anonim spunea...

procentaj 50%, un X din 2 meciuri. Gruita lasa-te de pronosicuri :)))

Gruita spunea...

Pai de ce ca si eu am zis un x din doua meciuri?

Anonim spunea...

Mircea M. Ionescu a prezis scorul de 0-0 in direct Radio UNU. A avut dreptate.

Gruita spunea...

Se vede ca se pricepe. Nu ca mine

Gruita spunea...

Deseara estul contra vestul si nordul contra sudul.