sâmbătă, 10 mai 2008

ETAPA: Ultima nebunie

Ultima nebunie pentru ca a fost ultima etapa a unui campionat nebun in sens peiorativ. Ultima nebunie este speranta mea ca este ultima atingere de sportul romanesc a latifundiarului. Ultima nebunie este si finala cupei pe care doresc deseara sa va o comentez asa cum o vad eu si as dori sa-mi comentati si voi cum o vedeti voi. Ultima nebunie este si faptul ca nimeni n-a calculat cati ani au trecut de cand nici cupa, nici campionatul nu au fost concomitent castigate de provincie. Fiind ardelean deseara tin cu echipa din Ardeal. Fiind roman deseara tin cu echipa cu mai multi romani pe teren. Naiba stie...
Vroiam ca in randurile urmatoare sa scriu despre fiecare meci al ultimei etape, dar nu pot. Gandul imi zboara inerent spre evenimentul despre care imi impun sa nu mai scriu nimic. Astept ultimul verdict: CURATENIA!
Ne reintalnim la doua ore dupa sfarsitul Cupei Romaniei. Sper sa fie un joc special.

Niciun comentariu: