sâmbătă, 10 mai 2008

Gruiul de potential

E pauza. Asa cum va spuneam in acest joc tin cu Ardealul pentru ca sunt ardelean si cu Urziceniul pentru ca sunt roman. Asta ca sa ne jucam cu cuvintele si cu sentimentele. Haideti sa le punem pe galantar:

Pentru ce doresc sa castige CFR Cluj?

1. Pentru ca am crescut in Brasov langa calea ferata.
2. Pentru ca in dorinta mea de a juca la Rapid am lasat-o pe mama plangand in gara si pe antrenorul Hidisan in spital si m-am dus la Bucuresti sa fac liceul, pe acea vreme singurul liceu CFR din tara, si sa joc fotbal la echipa mea de suflet.
3. Pentru ca echipa are culorile alb-visiniu.
4. Deoarece cartierul in care-si are sediul echipa clujeana se numeste Gruia.
5. Pentru ca a existat odata un jucator care a jucat de patru ori mingea pe cap pana sa inscrie cu un sut de la 17m (poate imi aduceti voi aminte cum s-a numit)
6. Pentru ca am vazut la Satu Mare un jucator la divizionara C CFR Cluj, care ne-a inscris doua goluri, unul pe contraatac cu un sut plasat si unul cu bentita (sigur nu mai trebuie sa-i pronunt cele patru litera ale numelui), iar peste ani acelasi jucator, chiar daca nu se afla nici macar pe banca de rezerve in acest meci, si-a adus contributia la calificarea echipei in Liga Campionilor.
7. Pentru ca CFR este o echipa de traditie a fotbalului romanesc, iar Clujul este un municipiu cu puternic potential sportiv si are capacitatea de a aduce multa lume in jurul fenomenului fotbalistic.
8. Pentru ca la Cluj s-au gasit investitori seriosi care doresc performanta (Brasovul, orasul copilariei mele, e si el aproape) si au gasit modul cum sa contracareze japca pe care o folosea Dinamo si Steaua prin care atrageau toate potentialele valori, cele mai multe dintre ele ajungand pe drumuri, deoarece pe teren incap numai 11 jucatori odata (destept a fost Mutu, care cum a venit a si plecat)

A inceput repriza secunda. A inscris Ruiz.

Pentru ce doresc sa castige Unirea Urziceni?

Pana sa-mi ordonez motivele a egalat Danalache.
1. Pentru ca in primul unsprezece se aflau noua romani si doi straini, nu invers ca la "ardeleni"
2. Pentru discretia etalata de "patronul" acestei echipe si independenta si nepasarea sa fata de
"melitele" de la Bucuresti (aici il includ si pe Copos)
3. Pentru ca imi place mult cum pune echipa pe teren Dan Petrescu, chiar daca nu-i suport manifestarile colerico-machiavelice care nu au nimic in comun cu spiritul englezesc cu care se tot lauda.
A readus CFR-ul in avataj "boaba de cafea"
4. De aia!
5. Pentru ca pe banca de rezerve se aflau sase romani si un singur mercenar, nu doi romani si cinci strainezi.
6. Deoarece fondurile de care dispune micuta grupare din Baragan nu se compara cu cele ale adversarei din finala sau ale vecinelor de clasament.
7. Pentru ca valoarea intrinseca individuala si de echipa este mai mica decat a adversarilor (sindromul etern al spectatorului neutru).
8. Pentru ca Stelea este o legenda si Galamaz merita cu prisosinta sa fie luat in vizor de Piturca (bine ca nu-mi citeste blogul, asa-i?).
Stancioiu face minuni. Urzicieniul merita egalul, publicul merita spectacolul din prelungiri, pseudoclujenii merita sa fie egalati. Comentatorii apreciaza antijocul.
S-a terminat!

Niciun comentariu: